Saturday, June 26, 2010

Work ~**~ Trabajo



Pic of the building where I work. I really love the architecture in downtown. I'm riding to work everyday and I'm very proud. I need some advice on what to wear to stay warm and dry in the fog. All tips welcome!

Oh, a few words of prize for y'all my bloggersphere friends, now that I'm working it's harder to keep up with the blog. So much respect for the daily bloggers. How do you do it pals?


Edificio donde trabajo. Me encanta la arquitectura del centro. Voy en bici al trabajo cada dia y estoy super orgullosa de ello. Necesito consejos de como vestirme para llegar al trabajo seca en los dias de niebla, aqui tenemos muchos muchos dias asi. Todos los consejos son bienvenidos!

Ah, unas palabras de elogio y reconocimiento para l@s amig@s del la bloggesphere, desde que estoy trabajando me cuesta el encontrar tiempo para mantener el blog al corriente. Que respeto tengo por l@s que suben posts a diario. Como lo haceis?

No comments:

Post a Comment