Thursday, March 11, 2010

Nostalgia


Yesterday I jumped on La Pajarita and headed downtown in a nostalgic search of the places that no longer are, and somehow, I ended up at one of my favorite spots: Jimmy’s Cocktail Lounge. Jimmy’s was in my opinion the best place to get a cocktail after work. How many memories! I long their homemade Chinese food and I almost can taste in my memory their big egg roll! Oh Jimmy’s, I do miss you!


The building is a historical site as it is located in the heart old China town in Santa Barbara. Jimmy’s closed a few years and I know I’m not the only one that longs for the good old days of Mai Tais and Sinatra!


Ayer me subí a La Pajarita y me fui camino al centro, nostalgica por visitar lugares que ya no existen, y no sé aún como, terminé en uno de mis lugares favoritos, en el Cocktail Lounge Jimmy’s. En mi opinión era el mejor lugar para ir tomar una copa despues de un día de trabajo. Cuantos recuerdos! Se me antoja su comida china casera y todavía casi puedo saborear en mi memoria su enorme rollito de primavera. Oh Jimmy’s, cuanto te echo de menos!


El edificio donde estaba Jimmy’s es un lugar histórico ya que está ubicado en centro del antiguo barrio chino de Santa Barbara. Jimmy’s cerró hace unos aňos, pero tengo la certeza de que no soy la única que tiene nostalgia por los días de Mai Tais y Sinatra en el tocadiscos.

No comments:

Post a Comment